Sverigeturnén fortsätter

Igår anlände jag till Småland och mina föräldrar. Det är fascinerande att det  kan ta sån tid att ta sig från ena sidan av Sverige till den andra. Men nu har jag sett mycket av Skåne också 🙂

Maken sätter sig på planet tillbaka till Kalifornien idag och jag har cirka två veckor kvar av min Sverigevistelse. Det känns lite i hjärtat att vi ska vara ifrån varandra i två veckor, låter kanske lite klyschigt men han är min andra (eller heter det bättre ? 😉 ) hälft. Det är en pusselbit som fattas när han inte är här. Tror att den här flytten gjorde att vi kom ännu närmare varandra. Men team C & M är snart återförenade igen 🙂

Jag fick ett väldigt glatt mottagande av den här lille herrn igår så idag blir det ett litet Kaspercollage:

Han följer mig som en skugga för han vet att det brukar bli många och långa promenader när jag är hemma. Skönt att röra på sig efter alla kalas 😉

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Sverigeturnén fortsätter

  1. Boel skriver:

    vart i Smalnad bor dina foraldrar? Jag ar fran Gislaved..

  2. christinaskriver skriver:

    Är du också smålänning!? Vad kul 🙂 Dom bor i skogen utanför Oskarshamn 🙂

  3. Boel skriver:

    Japp jag ar smalanning, vaxte som sagt upp i Gislaved och nu bor mamma i Anderstorp 🙂

Kommentera

