A trip down memory lane

Idag var maken och jag inne i Varberg. Dessa bröllop har gjort mig lite nostalgisk så vi besökte några platser som är speciella för oss sedan vår dag för ett år sedan.

Kallbadhuset:

En speciell båt där ett av mina favoritfoton på oss togs:

Längs strandpromenaden:

Varbergs fästning: (Nej det är inte en snusdosa jag har i bakfickan, det är linsskyddet 😉 )

Linslusen:

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Livet och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till A trip down memory lane

  1. Lotta skriver:

    Varberg! Vad fint! Bilden på dig är super tycker jag.

    Kram och vad roligt att ni besökte era smultronställen!

  2. Annika skriver:

    Vad vackert!!
    SÅ otroligt fint badhus. Har aldrig varit i Varberg själv.
    Fortsätt att ha det toppen!
    Kram!

  3. christinaskriver skriver:

    Ja kallbadhuset är så vackert!! Du får besöka Varberg någon gång, en riktigt fin sommarstad och passa på att ta dig ett dopp 🙂
    Kram!

  4. Ping: Tillbakablick på 2011, del 2 | My life in Silicon Valley

Kommentera

