Bröllopskollage

….. från förra helgen. Imorgon är det dags för bröllop igen! Denna gången har vi en fotografuppgift. Som tur är så har de en riktig fotograf också så vi ska bara komplettera. Dessutom är vi ju två stycken så någon ska väl få till det. Det är med lite skräckblandad förtjusning jag ser fram emot detta 🙂 Börjar få hyfsad koll på det tekniska och alla inställningar när förhållandena är bra (soligt och fint ute) men finns mycket kvar och lära….

Inslagningen och transporten av presenterna gav upphov till många skratt…. 😀

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Bröllopskollage

  1. Annika skriver:

    Din klänning är alldeles underbar!!!
    ‘Kommer den från US? Du klär SÅÅÅ bra i den att det inte är klokt!!
    SÅ FIN!!!
    Vilken vacker lokal bröllopsfesten ägde rum i!!
    Kram!!

    • christinaskriver skriver:

      Tack Annika!! Ja det var kärlek vid första ögonkastet när jag såg den! Den bara skrek Köp mig! 🙂 Den är från US, lite Mad Men inspirerad enligt mina vänner men jag har ju inte hunnit se den serien än 🙂 Kram!!

  2. Ping: Tillbakablick på 2011, del 2 | My life in Silicon Valley

Kommentera

