En outfit från New York

Kom på att jag inte visat något som jag köpte i New York. Så låt mig presentera en outfit:

Klänning från Madewell, knytbälte i läder från French Corner SoHo och eftersom klänningen är oanständigt kort även leggins från DKNY som lovar att hålla in både det ena och det andra…. Det var dagens modeblogg😉

Blir inte något mer djupsinnigt inlägg idag, måste skriva ihop min sista analys som handlar om Amazon. Jösses vad man lär sig mycket på dessa kurser, jag blir uppmärksam på saker jag aldrig noterat förut🙂

Har laddat upp med vita persikor, jordgubbar, körsbär och mango för energikick. Blir fortfarande helt bananas när jag kommer in på Milk Pail Market och frukten ligger i drivor och skriker köp mig! OCH det är så billigt!!

Förhoppningsvis kan maken sluta tidigt så att vi kan åka upp till San Anselmo och hämta min klänning som jag beställde i ett svagt ögonblick för ganska många veckor sedan. Jag ska ha den på bröllopen i Sverige i juni har jag tänkt mig. Trafiken kommer dock vara hemsk idag eftersom det är helgdag här på måndag, så vi får ta en omväg runt San Francisco och hoppas på det bästa. Det är hemska köer in och ut ur San Francisco i vanliga fall vid rusningstrafik så jag vill inte tänka på hur det kommer vara idag.

Vi ses kära läsare!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt, Shopping och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till En outfit från New York

  1. Lotta skriver:

    Hej snygging!! Superfin klänning. OCH jag behöver också ett par leggins, till en Nepaloutfit som jag inte kan ha om jag inte fixar det här med benen först.

    Jag skulle inte ha något emot att sitta i trafik in o ut i San Francisco. Låter nästan romantiskt även om jag förstår att det inte är det, så mycket :=)

    Ha en fin helg! Kram!

  2. christinaskriver skriver:

    Tack Lotta🙂
    Kan rekommendera dessa leggins, smoothies tror jag dom hette🙂
    Romantiskt vet jag inte om jag vill kalla det, i alla fall inte när man har en tid att passa🙂 Hemvägen var nästan lite romantisk, vi körde över Golden Gate bron vilket alltid tar andan ur mig, den är så vacker! Och så ledde gps:en oss på lite annorlunda vägar genom San Fran.
    Ha en fin helg du också!
    Kram!

  3. Annika skriver:

    Jättesnygg outfit!
    Skitfin.
    Gillar skärpet!
    Kram!

    • christinaskriver skriver:

      Åh tack Annika! Vad glad jag blir!
      Gillar verkligen skärpet med, har redan använt det många gånger till tunikor och skjortor och allt möjligt. Blev ett lyckat köp!
      Kram!!

Kommentera

