Vi är framme!

Sover första natten i Brooklyn. Imorgon flyttar vi till ett Bed & Breakfast på Canal St, Manhattan. Var inte lätt att få tag på hotell i sista minuten.

Vi hittade ett riktigt nice ställe att äta middag på ikväll. En upscale dive bar kanske man kan kalla det. Fantastiskt god mat, öl från lokala bryggerier och skön atmosfär mitt ibland det slitna, industriella. Bilder tar alldeles för lång tid att ladda upp så ni får vänta på dom tills vi är hemma igen 😉

Nu ska vi sova, är rätt slitna, gick upp kl 4 i morse….

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Resor och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Vi är framme!

  1. Annika skriver:

    Nämen är ni i NYC!!!
    KUL!
    Jag kommer upp på en bloggträff på lördag. Om du är i stan kan du väl svänga förbi stället där vi ska äta…Måste kolla upp var det är ngnstans. jag åker bara upp till NY över dagen.
    Ha så kul!!
    KRAM!

  2. Lotta skriver:

    Men! Det missade jag, att ni är i NYC! Då hade ni kunnat svänga förbi och säga hej, vi satt på The Green Table inne i Chelsea Market.

    Hoppas ni har det bra! Kram

  3. christinaskriver skriver:

    Vi åkte hem på fredagen tyvärr annars hade jag gärna svängt förbi!! Nu fattar vi inte varför vi inte stannade över helgen 🙂 Klart vi skulle gjort det! *facepalm*

Kommentera

