Inget paraply behövdes

San Francisco bjöd på solsken och blåst.

Loppet Bay to Breakers gick av stapeln idag. Tyvärr kom vi för sent för att se själva loppet. För fokus ligger inte riktigt på att springa utan mer på vilken kostym man har (eller helt avsaknad av sådan och andra klädesplagg). Man måste bara älska San Francicso! 😀 Färgstarka karaktärer fanns det dock gott om på stan efter loppet också (vi tror dom deltog i loppet men man vet aldrig).

För den matintresserade kan jag berätta att jag åt den godaste Clam Chowdern jag någonsin ätit till lunch idag. Jag är fortfarande helt lyrisk!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Utflykter och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Inget paraply behövdes

  1. Lotta skriver:

    San Francisco, Anthro, iPad, Clam Showder, nyfrissad….wow!! Massor på gång. Jag är så nyfiken att höra hur du gillar iPaden. Har du en iPhone också Christina? Jag är småsugen men vet inte om den fyller ett behov ”between the iPhone och laptopen”.

    Jag är en stor Anthropologie fan! Läckert superproffsigt koncept, tycker jag. Tack igen för din kommentar idag, blev jätteglad.

    Kram

  2. christinaskriver skriver:

    Ja här händer det grejer 😉
    Efter ett dygn med iPaden kan jag ju säga att jag älskar den såhär långt!! Kan nog till viss del bero på att jag inte har en iPhone och jag var också lite tveksam ett tag om den skulle kunna fylla ett behov, jag har ju min laptop. Men den är ju betydligt mindre och lättare samt att de appar jag hittat är fantastiska och inte skulle funka på en iPhone. Återkommer med en grundligare analys 🙂

    Kul med ett till Anthropologie fan 🙂

    Kram!

  3. Boel skriver:

    Ah den dar clam chowdern ser riktigt mumsig ut!! O chocolate tasting room later mkt gott det med…

    Sv: tack, jag kunde inte lata bli o kopa den, alskar maffiga smycken 🙂

  4. Boel skriver:

    Ah den dar clam chowdern ser riktigt mumsig ut!! O chocolate tasting room later mkt gott det med…

    Sv: tack, jag kunde inte lata bli o kopa det, alskar maffiga smycken 🙂

  5. Ping: Tillbakablick på 2011, del 2 | My life in Silicon Valley

Kommentera

