If you’re going to San Francisco

…. ta med ett paraply enligt väderprognosen….

Lämnar blommorna i håret hemma🙂

Ska bara byta min iPad först, ja jag vet, a never ending story. De gav mig fel modell igår, upptäckte det inte förrän jag kommit hem, tror det är universum som försöker säga mig att jag inte ska ha någon🙂 Vi har redan varit i affären en gång idag men de öppnade tekniskt sett inte förrän kl 11 så nu måste vi tillbaka.

Är lite trött idag, somnade inte förrän kl 1 inatt, var på bio och såg Thor. Vad kan man säga om den filmen…. fina muskler och ögon noterade jag, Mathias noterade Natalie Portmans plutande läppar.

Nej dax att röra på sig!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt, Utflykter och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

