Vardagslyx i Amerikat

Äta en stor tallrik färsk frukt till frukost.

Starta dagen med Yoga.

Kasta sig i poolen efter väl genomfört pass.

Det kan inte bli mycket bättre än så.

Jag vet hur fort saker kan ändra sig så jag tänker njuta varje dag.

Nu väntar en hemtenta som jag drar mig för att sätta igång med. Det är skillnad på naturvetenskapliga tentor och humanistiska. Färre frågor som då är värda en herrans massa poäng per fråga så man måste lägga ut texten ordentligt. Somliga skulle kalla det ordbajsa. Jag gillar kort och koncist. Så det blir en utmaning. Nu måste jag låsa in mig på biblioteket tills den är färdig och jag får se solens strålar igen. Vi ses!

Vardagslyx

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Livet och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Vardagslyx i Amerikat

  1. Boel skriver:

    Later som en harlig dag!:)

  2. Annika skriver:

    Lycka till med tentan! Hoppas du fixade till den bra med långa, utförliga meningar🙂
    Annars låter det hela väldigt soft och skönt.
    Kram!!

    • christinaskriver skriver:

      Tack! Ska sitta hela dagen idag, frågor på 14 poäng som jag får ihop en halv sida om… jag måste ju missat något?! Ja ja, efter det får jag belöna mig med ett dopp🙂 Kram!!

Kommentera

