Rafflande fortsättning

Ta da! Här kommer den rafflande fortsättningen på min dag. En Mojito Iced Coffee på Philz, intressanta artiklar och varmt! Så varmt att jag var tvungen att ta ett dopp i poolen när jag kom hem. Poolen är äntligen i funktion igen efter att ha renoverats i flera veckor. Ja jag vet, lyxproblem i Kalifornien. Men jag har längtat!

Kände mig så upplivad efter mitt dopp att jag beslöt att bjuda maken på middag på Californa Avenue i Palo Alto. Tänkte att vi måste ju ta vara på den underbart varma kvällen, är oftast ganska kallt här på kvällen fast dagarna är varma. Så vi satt på uteserveringen och njöt ikväll 🙂 Finns många mysiga små hak längs gatan med mycket god mat. Elaka tungor kallar den för Poor man’s University Avenue (den glassigaste gatan i Palo Alto) men det är väldigt oförtjänt tycker jag.

Nu är det dax att sova här! Mathias är så trött nu för tiden när han har ett kontor att gå till 😉

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Livet och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

