Min morgon så här långt

Maken gick upp väldigt tidigt idag vilket innebar att jag också fått en del gjort. Provade för första gången att ta en bild på mig själv i spegeln… bara en sån sak 😉

Träningsklädd, laddad för Body pump

Har läst lite i dessa böcker. Hemtentan får jag imorgon. Min analys av The Fashion Channel är i princip färdig. Den här gången hade jag svårt att få ihop till minimigränsen av ord, förra gången överskred jag maxgränsen. Hade tydligen mer att säga om McDonalds.

Mina ständiga följeslagare

Måste förstås presentera dagens väder också. Tror att jag ska cykla till Philz, sätta mig i skuggan under träden och dricka Mojito Iced Coffee medan jag läser de återstående kapitlen.

Det är så glamoröst att vara någon sorts hybrid mellan student och hemmafru. Det här går nog till historien som det mest intressanta inlägget.

Någonsin.

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Livet. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Min morgon så här långt

  1. Annika skriver:

    DET ar inte helt latt att ta bild av sig sjalv i spegeln. Tycker du lyckats bra med det!
    OCH vilket fint vader ni har. Idag har vi mulet och runt 10 grader. DET ar kallt for arstiden!!
    Intressant ananlys du gjort!!
    KRAM!!!

    • christinaskriver skriver:

      Tack Annika! Såg snyggare ut när jag slutade kisa och grimasera med munnen 🙂 Ja vi ha kanonväder här nu! Helt otroligt! Ska hålla i sig till söndag då dom hotar med lite regn. Kan behövas, gillar att det är så grönt nu, snart blir allt brunbränt.
      Ja det är verkligen intressant att analysera olika företag och deras strategier!
      Kram!!

  2. Anna skriver:

    Hahaha, ”bara en sån sak” 😀 Skrattade högt 😛

    Hur känns det att vara student igen? 🙂

Kommentera

