Sömnig måndag

Här har ni en bloggerska som inte riktigt kan vakna. Gäspar stort så att det knakar i käkarna med jämna mellanrum. Maken väckte mig mitt i en dröm om en elefant och…. ja jag minns inte, elefanten är det enda jag kommer ihåg. Men vaknade upp alldeles förvirrad och det sitter i än 🙂

Får bli ett träningspass för att få lite energi och sedan skriva en analys på ett case. Har en tuff vecka framför mig med ett case och en hemtenta att plita på. Dessutom ska det ju bli kanonväder ute hela veckan, jag har så svårt att sitta inne då. Tror att det är mina svenska gener som spökar, är det fint väder måste man passa på att vara ute för man vet ju aldrig hur länge det håller i sig 🙂 Kan verkligen inte få nog av solen. Men nu bor vi ju i Kalifornien där solen skiner en stor del av året 🙂

Dags att ta tag i denna dag! Tog en bild av smycket som fick följa med hem i går. Enkelt men vackert tycker jag. Hoppas ni har en bra start på veckan!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Sömnig måndag

  1. Lotta skriver:

    Vackert smycke Christina. Alltid roligt med något nytt som man kan ha på sig eller bära, tycker jag.

    jag kände sommarkänsla i lördags och fotade lite maskrosor 😉 Nu är det mulet och ser lite ruggigt ut. Kalifornien med sol och värme lockar nu!

    Ha en fin måndag

    kram!

Kommentera

