Fredagsyra!

Är på strålande humör och blev otroligt danssugen när caféet jag åt lunch på spelade så bra musik. Kom inte mycket längre än så, hade glömt skrivuppgiften hemma. *facepalm*

Men jag satt koncentrerat och läste i fyra timmar medan foten stampade i takt under bordet. Jag tror att det betyder att jag hittat rätt när dessa kurser får mig att säga oooh och aha tyst för mig själv ganska ofta och att jag verkligen vill läsa allt för det är så kul!

Vissa dagar är bara så bra i all sin enkelhet. Kan inte komma på någon bättre pepp-låt än Lady Gagas Born this way just nu, så håll till godo!

Don’t hide yourself in regret,
Just love yourself and you’re set
I’m on the right track, baby
I was born this way

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Fredagsyra!

  1. Lotta skriver:

    Visst är det så, skön text!

Kommentera

