Bröllopsyra?

Efter att ha gjort min sedvanliga bloggrunda såhär på morgonkvisten så kan jag konstatera att det råder bröllopsyra. Och Aftonbladet skriver om ”dubbelkyssen”. Är det sant!?! Fick hon två kyssar!? Nej, nu ska jag sluta raljera😉

Hos mig går bröllopet förbi med en axelryckning, jag har spanat in klänningen, det får räcka. Den var väldigt vacker. Men hade vi haft TV hade jag säkert fastnat framför den. När Daniel och Viktoria gifte sig så var vi på bröllopsresa på Bali så då missade vi hela det spektaklet. Men efter att ha hört andra svenskar prata om Daniels tal till Viktoria så var jag ju tvungen att se det och fälla en tår jag med. Det är ju väldigt vackert med bröllop. Och känslosamt, det är jag den första att erkänna. Jag kan inte hålla tillbaka tårarna. Snart ska vi hem till Sverige och gå på två stycken samt fira vår ettåriga bröllopsdag. Tänk att det snart är ett år sedan den dagen. Den bästa av dom alla.

Nu är det snart dags för ett pass bodypump och sedan ska jag ta mitt vrålåk till Mountain Views fina bibliotek. För let’s face it, ska det bli något gjort är det bäst att sitta där. Och jag har mycket att göra, särskilt eftersom jag missade en dag igår.

Då var det dags att hoppa i träningskläderna. Hoppas ni har en fantastisk fredag!

För snart ett år sedan. Foto: http://www.hatcherstudio.com

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Bröllopsyra?

  1. Lotta skriver:

    Vilken vacker bild! Du var en pangbrud, Christina!

    Jag tyckte också Kates klänning var mycket vacker och hon bar verkligen upp den. Att fira 1-årig bröllopsdag är inte dumt. Härligt att ni ska till Sverige snart. Jag önskar jag hade en resa inplanerad. Nu stundar Nepal för mig nästa fredag och jag får inte glömma att hämta ut mina malariatabletter.

    Ha en fin helg!

    • christinaskriver skriver:

      Åh tack Lotta! Det var verkligen en speciell dag!
      Ja det ska bli kul att komma hem till svensk sommar och vackra brudpar! Och så får vi passa på att fira lite också🙂
      Just det ja, Nepal!! Det är ju verkligen så häftigt! Vilken upplevelse det kommer bli!
      Hoppas du får en kanonhelg också!

  2. Annika skriver:

    Vad fin du var!!! Underbart brudkort!!
    GILLAR!!!
    Jättekul att se bilden!
    Kram!

Kommentera

