Ibland är det de enkla sakerna i livet

…. som är de vackraste.

Idag är det en dag med små bokstäver.

En återhållsam dag utan stora utsvävningar.

En migrändag.

Borde ha anat igår när jag var så otroligt trött vad som komma skulle. Men det var så länge sedan jag hade ett anfall att jag nästan glömt bort tecknen.

Kvällen igår var precis vad jag behövde. Barhäng ”in the city”. Mathias kollegor är otroligt härliga människor. Blir lite eremitvarning på mig vissa dagar så då är det skönt med en kväll när man får skratta tills man nästan gråter och prata med inspirerande människor. Prata med någon som till och med träffat marknadsgurun Kotler. Inte illa.

Idag är det dock ganska illa så nu ska jag återgå till mitt soffhäng och sluta ögonen en liten stund.

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Livet och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Ibland är det de enkla sakerna i livet

  1. anna of sweden skriver:

    Usch, inget vidare. Hoppas att du mår bättre nu!

Kommentera

