Morgonens aktivitet

… var Piyo, en blandning av pilates och yoga. Äntligen fick jag använda min nya matta och träningstopp, för att inte tala om gymkortet. Hann bara använda det en gång innan jag blev tokförkyld.

Jodå, man matchar väl topp och matta 😀

Nu ska jag komma igång med träningen igen. Maken säger att han anmält oss till något lopp med hans företag om en månad, jo tjena. Hoppas det inte är skottpengar på dem som går 😉

Tänkte börja lite lugnt och få lite avslappning, är lite stressad över mina kurser som jag ligger hopplöst efter i. Kommer inte ihåg att det var såhär jobbigt att plugga 😉

De få pass jag varit på i Sverige har varit lugna med fokus på andning och pling-plong musik. Detta var något helt annat. Det gick snabbt, man fick knappt några instruktioner och ingen pling-plong musik här inte, utan mer nattklubb, tänk Lady Gaga. Det var jobbigt hur som helst och det är väl det viktigaste.

Nu ska jag analysera ”the burger war”, Mc Donald’s vs Burger King. Vi ses hoppas jag!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Morgonens aktivitet

  1. Ping: En bra start på dagen | My life in Silicon Valley

Kommentera

