En dag på hemmaplan

… blir det idag. Mathias ska flyga till Canada ikväll. Så vi tänkte lufta cyklarna och cykla ner till centrala Mountain View och kolla in Farmer’s market där. Ska ju vara en av de bästa så jag har höga förväntningar🙂

Smyger in en bild från igår när vi körde på slingriga vägar upp i bergen utanför Fairfax.

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till En dag på hemmaplan

  1. Annika skriver:

    Hej Christina!

    TACK för kommentarer hos mig.
    Så roligt att ha hittat din blogg också!
    Mitt från California wine country ser det ut som. Härligt!!!
    Jag och Peter, min man, har planer på att åka runt i CA bland vingårdarna om ngra år.

    Kramar från Annika i C!!

    • christinaskriver skriver:

      Hej Annika!
      Jättekul att få kommentarer av dig också🙂 Gillar verkligen din blogg! Ni kommer inte bli besvikna om ni kommer hit, finns många fina vingårdar, vi har precis börjat upptäcka dom🙂

      Kram från Mountain View!

  2. Annika skriver:

    I DC, ska det ju vara😉

  3. Anna skriver:

    :O !!! Vilken utsikt!

Kommentera

