Min eftermiddag

Efter att ha dammsugit och utfört diverse hemmafrusysslor så tog jag mig en cykeltur. Var jag väl värd, att dammsuga är ett riktigt träningspass. Dammsugaren är stor, tung och otymplig och inte verkar den suga upp något heller. Förstår inte varför dom envisas med att lägga in heltäckningsmattor överallt. Alla lägenheter vi tittade på hade det. Känns bara ofräscht.

Blev en ganska rejäl cykeltur till ett café som jag fått tips om. Det levde upp till mina förväntningar. Bra häng och skön atmosfär. Drack en Mint Mojito Ice Coffee, jösses vad god den var. Hade såklart kära Kotler i släptåg så det blev lite pluggat också.

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

