Fredagsbuketten

… står på bordet.

Idag måste jag anmäla mig till de distanskurser jag vill läsa till hösten. Ska sedan traska ner till hyreskontoret och låna rymdskeppet, eller jag menar dammsugaren. Dammsugarna här ser inte ut som hemma.

Det är full aktivitet på innergården, dom håller på att tömma poolen. Den gul/svarta avspärrningen gör att det mer ser ut som en brottsplats, en scen hämtad ur CSI Miami. Jag bara väntar bara på att Horatio ska dyka upp, ta av sig sina solglasögon och leverera en replik.

Bäst att sätta fart, några kapitel marknadsföring vore fint att hinna med också!

Ha en fantastisk helg!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

