Att vakna på fel sida

Idag är det en sån där dag när man sovit för lite, vaknar upp med grus i hela ögonen och en galen frisyr.

Reminder to self: Drick inte starkt kaffe efter kl 16.

Jag brukar inte ha svårt att somna men igår var den stört omöjligt. Grannarna gör det inte bättre. Dom är ett fenomen i sig. Det är knäpptyst i deras lägenhet till ungefär kl 23 på kvällen när vi ska sova. Då ska det pratas, sjungas och skrattas. Det ska tilläggas att mannen har en v ä l d i g t genomträngande röst.

Nu när jag ändå är igång så kan jag passa på att klaga på att jag aldrig verkar bli frisk. Det tog ju Mathias tre veckor så jag vet att jag borde ha tålamod 🙂

Men jag vill träna, fyllas med underbara efter-tränings-endorfiner från ett bra bodypump pass då man är utmattad och fånigt glad på samma gång och kvittrar som en fågel på hemvägen.

Men en kaffe till och en dusch på det här så ska nog dagen ordna sig ändå.

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

