Hoppsan

… jag har visst börjat en till kurs nu, strategisk marknadsföring. Hade lite förträngt den. Måste få mer disciplin och inte surfa bort flera timmar på makens födelsedagspresent som jag gjorde idag. Oftast är jag jättesnabb till beslut men ibland blir det kortslutning i hjärnan och jag bara måste hitta det bästa. Och nu gäller det ju makens födelsedag 🙂

Tog mig iväg till Peet’s till slut med bok, men utan dator, och läste i några timmar. Fick en pluggkompis och caféguide på köpet. Dessa sociala amerikanare, i Sverige kan man ju inte bara börja prata med någon man inte känner, då är det ju något fel på dig 🙂

Ikväll cyklade jag hem min cykel från cykelhandlaren, riktigt nice. Cykelbana nästan hela vägen och mysiga bostadsområden. Så härligt att kunna cykla!

Mer spännande än så blir det inte idag, ska ta och fota min fina, nya cykel så ni får se hur jag tar mig runt stan med stil 🙂

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

