På jakt efter kamera (eller jag ska bara titta)

Idag brummade vi upp till Marin County, norr om San Francisco. Närmare bestämt till San Anselmo där en viss make hade ärende. Det var ju tur för honom att det visade sig vara en väldigt mysig håla😉

På tillbakavägen besökte vi mysiga Saosolito och kikade lite på Golden Gate bron innan vi gick på bio. Kan verkligen rekommendera Bill Cunningham  New York som skildrade en väldigt varm och godhjärtad människa. Även om man inte är tokig i foto eller mode kan man verkligen bli berörd av den här dokumentären. Folk applåderade i salongen efteråt.

Brum brum över Bay Bridge

Shopping i San Anselmo

Spänningen är olidlig, blev det någon kamera undrar ni. Klart det blev! Såg det på Mathias min så fort han fick se kameran🙂 Jag köpte en tjusig hatt för varma sommardagar, ett par strumpor med mustascher på till maken och en kylskåpsmagnet som jag fick en hysterisk fnissattack av😀

Mysiga affärer och makens nya skönhet

Lunch

Vi hittade ett mysigt franskt ställe, jag åt en gudomligt god sallad med foie gras, rökt ankbröst, äpplen, grillad kronärtskocka och valnötsolja. Så gott!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Utflykter och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till På jakt efter kamera (eller jag ska bara titta)

  1. Ping: Tillbakablick på 2011, del 2 | My life in Silicon Valley

  2. Ping: En tidig morgon bland vinrankor | My life in Silicon Valley

Kommentera

