Sjukstuga

…. är det fortfarande här. Måste säga att det lägger lite sordi på stämningen här hemma. Nu kan det väl räcka snart. Ja nu bestämmer vi det!

En kille från Comcast är här nu och fixar vårt bredband. Dom skulle ju ringa innan dom kom men plötsligt knackar det på dörren. Jag är ju inte precis ett modeorakel idag men kunde ju i alla fall satt upp håret 😉 Han säger inte så mycket, hummar lite och springer in och ut ur lägenheten med sina blåa hemtjänst-tossor på skorna som åker av och på. Grannen som vi snyltat trådlöst av sen vi flyttat in tycker nog att det var på tiden att vi skaffade vårt eget 🙂

Idag ska jag ta mig en liten promenad och köpa lunch och njuta lite av det fina vädret. (Mitt liv är sååå spännande 😉 ). Satt en liten stund vid poolen igår och pluggade men det känns lite pinsamt att sitta där och nysa och snyta sig en gång i minuten 😉 Jag lyckades dock få till en snygg röd rand på axeln. Solskyddskräm står på inköpslistan.

Var otroligt irriterad på min bok igår som var så dåligt skriven och som jag inte alls hängde med i. Det slog mig inte ens att det kanske är min hjärna som inte hänger med 🙂 Kanske går det bättre idag.

Får gräva lite i bildarkivet, för något fotande har det inte blivit på några dagar. Blir en bild från Bali när vi var på delfinsafari. Ha det gott!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

