Customer service survey

…. ett  nytt fenomen att vänja sig vid.

När vi lämnade banken tittade vår bankman lite oroligt på oss och sa att vi kanske skulle bli uppringda och få betygsätta hans service. Vi försäkrade honom om att han skulle få ett bra betyg.

Idag hann teknikern från Comcast knappt utanför dörren innan telefonen ringde och en automatisk röst ville att jag skulle betygsätta hans service och kunskaper. Jag undrar i mitt stilla sinne vad som händer med en tekniker/bankman som inte får bra betyg. Så jag gav honom 5:or🙂 Att han glömde att informera om alla förträffliga förmåner gjorde ingenting.

Det är viktigt med service här i Amerikat.

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Customer service survey

  1. Ping: Det här med kundservice | My life in Silicon Valley

Kommentera

