Favorit i repris

Dagens lunch blev samma som middagen igår. Jaha, säger ni, den salladen har vi sett förut😉. Detta ingår dock i min fototräning, tror jag lyckades få till vitbalansen bättre denna gång.

Träningspasset gick över förväntan, har visst inte tappat allt men lär väl få äta upp att jag sa detta imorgon på Body pumpen. Nu ska jag plugga marknadsföring vid poolen! Vilken vardagslyx!

Om My life in Silicon Valley

Utvandrande smålänning som passande nog heter Christina och har flyttat till Amerikat med min Mathias (Karl-Oskar). Bloggar om vår vardag i det stora landet.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Favorit i repris

  1. Anna skriver:

    Den här bloggen ser redan ut som den perfekta house wife bloggen som man får dåligt samvete av att läsa för att ert liv ser så fantastiskt ut😉 Väntar bara på cupcakes och scrapbooking xD

    Jättehärligt att läsa, feelgood! Uppiggande varje dag (tyckte om att se bilderna ur kartboken särskilt). Jag är så glad för er sötnos!

  2. christinaskriver skriver:

    Det är fantastiskt på många sätt att få bo här ett tag. Att se palmer mot blå himmel gör mig löjligt glad😉 Men det är tur att jag trivs i mitt eget sällskap för igår var det enda jag sa ”Hi, how are you” två gånger på hela dagen innan Mathias kom hem🙂 Jag måste verkligen komma ut mer😉

    Cupcakes och scrapbooking lovar jag dig att du aldrig kommer att få se😀

Kommentera

